• Prvé predstavenie výkonného modelu Jaguar XE S
  • Špičkový prepĺňaný motor V6 s objemom 3,0 litra a výkonom 340 koní, zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 5,1 s
  • Mimoriadne úsporný vznetový motor Ingenium s objemom 2,0 litra: spotreba paliva 3,14 l/100 km, emisie CO2 99 g/km
  • Karoséria vyrobená využitím vysokého podielu hliníka – po prvýkrát v strednej triede
  • Vzrušujúci výkon, presné riadenie, pružná jazda
  • Dynamický dizajn, klasický vzhľad vozidla s pohonom zadných kolies
  • Najľahší a najpevnejší sedan značky Jaguar
  • Najaerodynamickejší Jaguar všetkých čias: Cd 0,26
  • Intuitívny nový multimediálny systém InControl
  • Inteligentné technológie aktívnej bezpečnosti na podporu vodiča
  • Hospodárna prevádzka: mimoriadne nízka spotreba paliva, nízke emisie a ceny poistenia, dlhé servisné intervaly a vysoká zostatková hodnota
  • Orientačná cena pre rad XE: od 27 000 britských libier
  • Úplné informácie o tomto rade budú predstavené na parížskom autosalóne dňa 2. októbra 2014.

Na podujatí s hviezdnym obsadením, ktoré sa konalo v londýnskom Earl’s Court, automobilka predstavila nový Jaguar XE.

Celý záznam z podujatia si môžete pozrieť na tomto linku: http://www.jaguar.com/jaguar-range/xe.html

Jaguar XE s pohonom zadných kolies je vozidlo určené skutočne pre vodiča. Vďaka prepracovanej ľahkej karosérii, aerodynamickému dizajnu, luxusnému interiéru, mimoriadnym jazdným vlastnostiam a jednoduchému ovládaniu znova definuje koncept športovej limuzíny. Model XE sa začne predávať v roku 2015 vo vysokovýkonnej verzii s označením S.

Model XE S si vodič užije vďaka kultivovanému kompresorom preplňovanému 3,0-litrovému motoru V6 s okamžitou reakciou. Má výkon 340 koní a krútiaci moment 450 Nm. Tento vysokootáčkový agregát je spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou s ovládaním radenia pomocou páčok pod volantom. Vodič môže kedykoľvek využiť neuveriteľnú rezervu výkonu. XE S zrýchli z 0 na 100 km/h len za 5,1 sekundy a dosiahne elektronicky obmedzenú maximálnu rýchlosť 250 km/h.

Jaguar sa radí medzi popredných výrobcov prémiových vozidiel s hliníkovou karosériou. Vďaka tejto pozícii sme dokázali vyvinúť ľahkú, no zároveň pevnú karosériu, ktorú možno označiť za prelomovú v príslušnej triede. Pokročilé technológie použité pri výrobe podvozka modelu XE zaisťujú nevídanú rovnováhu agility a kultivovanosti, ktorú mali doteraz len vozidlá vyšších tried.

Kevin Stride, manager modelového radu Jaguar XE

Hliníkový Jaguar XE je prvým modelom skonštruovaným využitím novej modulárnej architektúry od spoločnosti Jaguar Land Rover. Jeho cieľom je stanoviť štandard jazdnej dynamiky v kategórii vozidiel strednej veľkosti. Dlhý rázvor a nízky posed zaisťujú dokonalé proporcie vozidla a aerodynamický profil podobný kupé.

Veľké predné otvory na nasávanie vzduchu, chrómované bočné otvory, diskrétny zadný spojler a voliteľné 20-palcové kované disky kolies naznačujú výkonnostný potenciál kompresorom preplňovaného 3,0-litrového zážihového motora Jaguar V6.

Kabína ponúka mimoriadnu úroveň komfortu a priestrannosti. Vďaka starostlivo vybraným materiálom a povrchovej úprave v kombinácii s tradičnou remeselnou zručnosťou značky Jaguar nemožno interiér porovnať s ničím doteraz známym v tejto kategórii.

K verzii XE S pribudnú ďalšie modely poháňané mimoriadne úspornými 2,0-litrovými štvorvalcovými zážihovými a vznetovými motormi, ktoré budú spolupracovať so šesťstupňovou manuálnou alebo osemstupňovou automatickou prevodovkou. Vznetové motory patria do úplne novej rodiny motorov Ingenium s mimoriadne nízkou spotrebou paliva 3,14 l/100 km a emisiami CO2 na úrovni 99 g/km.

Model XE je taktiež doteraz najľahším, najpevnejším a najaerodynamickejším sedanom značky Jaguar. Rovnako ide o prvý Jaguar vybavený elektrickým posilňovačom riadenia, ktorý zabezpečuje mimoriadnu odozvu a pocit z riadenia, ale s nižšími energetickými nárokmi v porovnaní s hydraulickými systémami. XE sa môže pýšiť najnižšími prevádzkovými nákladmi zo všetkých vozidiel Jaguar, a taktiež je najohľaduplnejší k životnému prostrediu.

Hliníkový Jaguar XE sa bude vyrábať v novom výrobnom závode spoločnosti v Solihulle. Tento moderný závod je súčasťou investície vo výške 1,5 miliardy libier a prácu si v ňom nájde 1 700 ľudí z Veľkej Británie.

Model XE dopĺňa rad sedanov Jaguar, pričom veľkosťou sa zaradil pod modely XF a XJ. Kompletné informácie o celom modelovom rade XE budú zverejnené na parížskom autosalóne v októbri.

Podmanivý dizajn: forma a funkcia bez kompromisov

Jaguar XE bol vyvinutý súčasne s novou modulárnou architektúrou. Nová architektúra sprístupnila konštrukčné možnosti, ktoré predtým neboli dostupné, pretože základné rozmery určoval od samého začiatku dizajn a konštrukčné možnosti v rámci filozofie „čokoľvek, čo si vieme predstaviť, vieme aj vytvoriť.“

Vďaka tomu je možné vytvoriť dokonalé proporcie: krátky predný previs, dlhší zadný previs a dynamický vzhľad s kabínou posunutou dozadu. Architektúra taktiež umožnila vytvoriť nízky, športový posed vodiča za volantom a elegantný profil vozidla podobný kupé.

Výrazne tvarovaná kapota udeľuje vozidlu prísny a svalnatý vzhľad. Stúpajúca bočná línia vytvára pocit pohybu, zatiaľ čo tvar zadných blatníkov sa inšpiroval modelom F-TYPE Coupé. Denné svetlá majú charakteristický tvar písmena J a tvoria ďalší okamžite rozpoznateľný dizajnový prvok vozidiel Jaguar. Súčasťou zadných svetiel je vodorovná línia, ktorá pretína kruhový tvar a vytvára pôsobivý štýlový prvok prevzatý z kultového modelu E-type.

 

Jaguar má bohatú históriu výroby nádherných a aerodynamických vozidiel. Nový model XE pokračuje v tradícii tejto nekompromisnej formy a funkcie: vďaka svojmu aerodynamickému tvar má najnižší súčiniteľ aerodynamického odporu zo všetkých vozidiel značky Jaguar – len 0,26. Tento úspech je výsledkom 1 200 výpočtových dynamických simulácií a viac ako ôsmich miliónov hodín výpočtového času procesora.

Naším cieľom bolo vytvoriť vzrušujúci a dynamický dizajn, ktorý by zreteľne zvýrazňoval model XE ako vozidlo určené pre vodiča. Vďaka dozadu posunutej kabíne a štíhlej karosérii sa nám to podarilo a XE vytvára dojem pohybu, aj keď stojí. Silne pripomína F-Type a v dave určite vynikne.

Ian Callum, hlavný dizajnér Jaguar

Exteriér XE vytvára silné očakávania, ktoré sa vo vnútri viac než splnia. Cestujúci, ktorí sa usadia do predných sedadiel, sa ocitnú v priestrannej kabíne s hlbokou stredovou konzolou, kde má vodič pocit, akoby sedel v lietadle. Ukazovatele sú v štýle F-TYPE a ručičky prístrojov po zapnutí prebehnú medzi koncovými polohami, čím sa ešte viac zdôraznia športové vlastnosti sedanu XE.

Cestujúci na predných aj zadných sedadlách si môžu vychutnať veľkorysý priestor pre hlavu aj nohy – XE je dôkazom, že elegantný, aerodynamický dizajn a vnútorný priestor sa nemusia navzájom vylučovať. Technické tkaniny, jemná koža a dizajnové prvky, ako napríklad kontrastné dvojité prešívanie, dodávajú kabíne punc kvality. Na výber sú lesklé čierne, textúrované hliníkové a moderné drevené dyhy, ktoré zvýrazňujú pocit luxusu a ručnej práce. Náladové osvetlenie možno prepnúť do niektorej z 10 farieb a vytvoriť pocit výnimočnosti.

 

Samonosná karoséria s vysokým podielom hliníka: ľahká, pevná a bezpečná 

Jaguar má väčšie skúsenosti s používaním hliníka pri výrobe než ktorýkoľvek iný výrobca vozidiel. Bezkonkurenčné odborné znalosti s prácou s týmto ľahkým materiálom vidno na revolučnej konštrukcii karosérie nového XE. Ide o prvý model skonštruovaný pomocou úplne novej modulárnej architektúry Jaguar a zároveň jediné vozidlo v danej triede využívajúce samonosnú karosériu s takým veľkým podielom hliníka.

Zväčša ide o hliník s vysokou pevnosťou – zliatina série 6000. Dokonalým príkladom sú bočné diely karosérie: tieto zložité výlisky sú tvarované do jediného kusu. Diely, ktoré by kedysi mali hrúbku 1,5 mm, majú teraz iba 1,1 mm – bez straty pevnosti.

Nový XE bol skonštruovaný tak, aby spĺňal najprísnejšie legislatívne požiadavky a nároky spotrebiteľov z celého sveta týkajúce sa nárazových skúšok – vrátane US NCAP a Euro NCAP. Vysúvateľná hliníková kapota zabezpečuje vysokú úroveň ochrany pri zrážke s chodcom.

Veľkú časť hliníkového príbehu značky Jaguar tvorí udržateľnosť životného prostredia. Vďaka recyklácii tohto cenného materiálu spoločnosť značne obmedzí celkové emisie CO2. Nový model XE je prvé vozidlo na svete využívajúce hliníkovú zliatinu s označením RC 5754, ktorá sa vyrába prevažne z recyklovaného materiálu. Budúce modely budú taktiež vyrobené zo zliatiny RC 5754, vďaka čomu sa spoločnosť Jaguar priblíži k svojmu cieľu využívať do roku 2020 pri výrobe až 75 percent recyklovaného materiálu.

Model XE je vďaka vyčerpávajúcej analýze a využívaniu najnovších konštrukčných poznatkov pri vývoji naozaj pevný a ľahký. Dosiahnutie tohto cieľa bolo náročné, ale karoséria XE sa nachádza úplne na vrchole dnešných dosiahnuteľných možností.

Dr. Mark White, hlavný technický špecialista Jaguar

Podvozok: agilný, pohotový, pružný 

Nový Jaguar XE má najprepracovanejší podvozok vo svojej triede, ktorý definuje jazdné vlastnosti a správanie pri jazde: toto je vozidlo skutočne pre vodiča. Na miestach, kde väčšina konkurencie používa zavesenie predných kolies typu MacPherson, tím dynamiky vozidiel Jaguar trval na použití dvojitých priečnych ramien. Hliníkové hlavy uloženia ložísk predných kolies sú mimoriadne ľahké a zároveň pevné. Sú kované z liatych polotovarov využitím patentovaného výrobného procesu.

Klasická viacprvková zadná náprava nemohla splniť dynamické ciele tímu konštruktérov Jaguar. Riešenie má názov Integral Link: tento systém sa zvyčajne používa len vo väčších a drahších vozidlách. Zabezpečuje ideálne hodnoty priečnej a pozdĺžnej tuhosti, ktoré sú potrebné na dosiahnutie precíznej ovládateľnosti a pružnej jazdy. Vo veľkej miere sa využíva hliník s cieľom znížiť hmotnosť.

Elektrický posilňovač riadenia (EPA) má v porovnaní s tradičnými hydraulickými systémami neuveriteľný potenciál na ladenie a nižšiu spotrebu energie, ale konštruktéri Jaguar nepovažovali túto technológiu za dostatočne vyzretú – až doteraz.

Vývoj prototypov väčších vozidiel presvedčil tím dynamiky vozidiel, že nastal čas využiť najlepšiu technológiu EPAS a s tým spojené výhody zníženia spotreby paliva bez straty spätnej väzby cez volant. Model XE je prvým vozidlom značky Jaguar, ktoré využíva technológiu EPAS. Systém má výkon, ktorý vyžadovali konštruktéri Jaguar, a zároveň sa podieľa na znížení emisií CO2 až o tri percentá.

Zavedenie elektrického posilňovača riadenia bol ohromný krok, ale dokázali sme ho uskutočniť s istotou. Ponúka takmer nekonečný rozsah možností jemného doladenia, čo nám umožnilo dosiahnuť vysokú citlivosť riadenia pri zachovaní spätnej väzby, čo je podmienkou pri značke Jaguar – bez kompromisov

Mike Cross, hlavný konštruktér Jaguar

Aktívna bezpečnosť: inteligentné technológie na podporu vodiča 

Ľahká a pevná karoséria nového modelu XE bola skonštruovaná tak, aby spĺňala najprísnejšie legislatívne požiadavky a nároky spotrebiteľov z celého sveta týkajúce sa nárazových skúšok. Vynikajúcu úroveň ochrany dopĺňa množstvo pokročilých asistenčných systémov pre vodiča, ktorých cieľom je pomáhať vodičovi a podporovať ho pri jazde. Každá cesta tak bude bezpečnejšia, uvoľnenejšia a ešte príjemnejšia.

Model XE je prvým vozidlom na svete, ktoré bude vybavené systémom regulácie trakcie na všetkých typoch povrchov All Surface Progress Control (ASPC). Tento úplne nový systém bol vyvinutý vďaka dlhoročným skúsenostiam spoločnosti Jaguar Land Rover so systémami pre jazdu v teréne a funguje ako tempomat pre nízke rýchlosti. Systém ASPC pracuje v rozsahu rýchlostí od 3,6 do 30 km/h: precízne ovláda brzdový systém a pohonnú jednotku a zabezpečuje optimálnu trakciu aj na tých najšmykľavejších povrchoch bez prekĺzavania a bez toho, aby vodič musel ovládať pedále.

Technológia laserového projekčného (head-up) displeja (HUD) prináša vodičovi napríklad informácie o rýchlosti a pokyny navigačného systému – s maximálnou jasnosťou a minimálnym rozptýlením. Okrem mimoriadnej kvality obrazu je laserový HUD displej v porovnaní s existujúcimi systémami menší a takmer o tretinu ľahší.

Jaguar je jedným z prvých výrobcov v danom segmente, ktorý používa technológiu stereokamery. Tento najmodernejší snímač funguje ako „oči“ autonómneho systému núdzového brzdenia v modeli XE. S mimoriadnou presnosťou meria rýchlosť a vzdialenosť objektov vpredu a môže vydať pokyn na brzdenie plnou silou s cieľom zabrániť kolízii alebo zmierniť jej následky.

Stereokamera slúži na rozpoznávanie dopravných značiek a vykonáva aj funkcie výstrahy pred opustením jazdného pruhu. Súčasťou výbavy modelu XE sú viaceré asistenčné systémy, ako napríklad adaptívny tempomat, systém detekcie približujúcich sa vozidiel, systém monitorovania mŕtveho uhla, poloautomatický systém pozdĺžneho aj kolmého parkovania a systém detekcie premávky pri cúvaní.

Lepšie spojenie: úplne nový multimediálny systém 

V modeli XE sa nachádza úplne nový multimediálny systém s podporou najnovších technológií na pripojenie k vozidlu, vodičovi a svetu naokolo. Centrom systému je osempalcový dotykový displej s jasným a intuitívnym grafickým rozhraním s krátkym časom odozvy na stlačenie tlačidiel.

Systém hlasového ovládania s využitím bežnej reči umožňuje prístup k ľubovoľnej úrovni systému bez nutnosti prechádzania menu, takže vodič môže za každých okolností sledovať situáciu na ceste. Súčasťou systému InControl je navigačný systém s údajmi uloženými na SD karte, vďaka čomu je aktualizácia mapových dát naozaj jednoduchá. Systém navyše podporuje bezdrôtové rozhranie Bluetooth, streamovanie zvuku a pripojenie cez USB.

Smartfóny podstatne menia spôsob, akým ľudia komunikujú s okolitým svetom, a práve vďaka novému XE zostanú vodiči stále pripojení. Vozidlo dokáže fungovať aj ako Wi-Fi hotspot, pomocou ktorého sa na internet môže pripojiť niekoľko zariadení, pričom anténa vo vozidle zaručí najlepší možný signál.

Funkcia diaľkového ovládania Jaguar InControl Remote umožňuje používateľom smartfónov s operačným systémom iOS a Android pripojiť sa k vozidlu z ľubovoľného miesta na svete a ovládať množstvo jeho funkcií. Patria medzi ne nastavenie systému klimatizácie na sedem dní dopredu, zamykanie a odomykanie dverí a štartovanie motora. Systém Jaguar InControl Apps umožňuje používateľom smartfónov spúšťať aplikácie pomocou dotykového displeja vo vozidle.

Aplikácie systému InControl sú vzdialené len na dotyk, takže vodič má neustále k dispozícii aktuálne informácie o parkovaní, konferenčné hovory, hotelové rezervácie a dopravné informácie. Zjednodušte svoje skúsenosti s pripojením bez obmedzenia interaktívnych možností: s novým XE získate technologický náskok, ktorý budete chcieť využiť.

Dr. Mike Bell, riaditeľ oddelenia globálne technológie Jaguar

Pre vodičov, ktorí sa chcú jednoducho posadiť a užívať si hudbu, prináša model XE po prvýkrát do tejto kategórie audiosystém od spoločnosti Meridian. Tieto špičkové systémy sú najnovším produktom dlhoročného partnerstva medzi automobilkou Jaguar a britskými expertmi zo spoločnosti Meridian, ktoré boli vyvinuté špeciálne pre nový model XE. Unikátne algoritmy zaručujú najlepšiu možnú reprodukciu zvuku a prispôsobenie zážitku akustickým vlastnostiam interiéru vozidla.

Pohonné jednotky: pokojné, kultivované, úsporné 

Nový XE je poháňaný radom štvor- a šesťvalcových celohliníkových zážihových a vznetových motorov, ktoré prinášajú pôsobivú kombináciu výkonu, kultivovanosti a spotreby paliva so širokou škálou schopností.

Pre zákazníkov, ktorí požadujú maximálny výkon a vzrušujúce vlastnosti motora od voľnobehu až po červenú oblasť otáčkomera je pripravená verzia XE S, ktorá má vo výbave kompresorom preplňovaný 3,0-litrový motor V6 – rovnaký ako v uznávanom modeli F-TYPE.

Priame vstrekovanie paliva s usmerňovaním vstreku a plne variabilné časovanie ventilov optimalizujú výkon a krútiaci moment v celom rozsahu otáčok. Valce zovierajú uhol 90 stupňov, čím sa vytvára priestor pre Rootsov kompresor typu twin-vortex. Súčasťou konštrukcie motora je aj vyvažovací hriadeľ pre hladký chod motora.

Motor V6 poskytuje výkon 360 koní a krútiaci moment 450 Nm. Vďaka nemu má XE S mimoriadne zrýchlenie a jazdné vlastnosti: z 0 na 100 km/h zrýchli len za 5,1 sekundy a dosiahne elektronicky obmedzenú maximálnu rýchlosť 250 km/h.

Jaguar uvádza model XE spolu s novou rodinou špičkových motorov Ingenium. Ich základom je vlastná pokročilá modulárna konštrukcia automobilky vyvinutá od nuly.

Vyrábajú sa v novom britskom závode na výrobu motorov spoločnosti Jaguar Land Rover v hodnote 500 miliónov libier.

Motory rodiny Ingenium sú základným kameňom budúcej stratégie pohonných jednotiek Jaguar s nízkymi emisiami CO2, preverených testami v reálnej premávke na vzdialenosť viac ako 3 milióny kilometrov. Konštrukcia týchto motorov je zárukou nízkej spotreby paliva, vysokej kultivovanosti a výkonu. Rovnako spĺňajú celosvetovo najprísnejšie legislatívne požiadavky týkajúce sa úrovne produkovaných emisií.

Prvé motory Ingenium, ktoré zídu z výrobnej linky, budú 2,0-litrové štvorvalcové vznetové motory. Čisté spaľovanie, variabilné časovanie výfukových ventilov a sofistikovaný systém dodatočnej úpravy výfukových plynov sú zárukou plnenia emisnej normy Euro 6. V prípade verzie s výkonom 163 koní a krútiacim momentom 380 Nm produkuje model XE emisie CO2 na úrovni len 99 g/km. K dispozícii budú taktiež aj silnejšie verzie s mimoriadne nízkou spotrebou paliva a ešte lepšou odozvou na stlačenie plynového pedála.

Ingenium je nový rad kompaktných a ľahkých motorov s nízkym trením a nízkymi emisiami, ktoré ponúkajú presne takú úroveň hospodárnosti a výkonu, akú požadujú naši zákazníci. Vďaka motorom Ingenium bude nový XE možné označiť za doteraz najúspornejší Jaguar – a najšetrnejší k životnému prostrediu.

Ron Lee, hlavný konštruktér motorov Jaguar Land Rover.

2,0-litrové turbodúchadlom preplňované zážihové motory s priamym vstrekovaním paliva sú výkonné, kultivované a vytvárajú mohutný krútiaci moment, ktorý je k dispozícii už od nízkych otáčok. Vozidlu zaisťujú vynikajúci rozbeh a skvelú odozvu v stredných otáčkach. V modeli XE budú k dispozícii dve výkonové verzie – obe sa v ponuke objavia s ľahšou verziou automatickej prevodovky ZF 8HP využívanej vo zvyšných vozidlách značky Jaguar: táto uznávaná osemstupňová prevodovka sa ovláda pomocou jedinečného otočného ovládača radenia Jaguar.

Vznetové motory Ingenium budú taktiež k dispozícii s mimoriadne účinnou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, pričom olej s nízkou viskozitou a pseudosuchá kľuková skriňa sa podieľajú na znížení strát. Všetky prevodovky v modeli XE sa vyznačujú mimoriadne hladkým a tichým radením prevodových stupňov.

Atraktívna obchodná ponuka: udržateľná a cenovo dostupná 

Nový XE je nielen najúspornejší Jaguar všetkých čias, ale aj vozidlo s najnižšími prevádzkovými nákladmi vo svojej triede. Vďaka nízkym emisiám CO2 na úrovni len 99 g/km sa XE v mnohých krajinách zaradil do kategórií vozidiel s nízkym daňovým zaťažením – a v niektorých krajinách je dokonca od dane oslobodený.

Spoločnosť Jaguar Land Rover je na dobrej ceste k splneniu svojho cieľa: 25-percentného zníženia priemerných výfukových emisií CO2. Nový XE je neoddeliteľnou súčasťou tejto stratégie, avšak ciele spoločnosti siahajú oveľa ďalej.

Pri nitovaní a lepení ľahkej karosérie modelu XE sa spotrebováva menej energie než pri tradičnom bodovom zváraní. A využívaním recyklovaného hliníka – najmä novej zliatiny typu RC 5754 – sa znižuje dopyt po primárnom hliníku, čím sa ušetrí ešte viac energie. XE obsahuje taktiež 46 kg recyklovaných plastov a obnoviteľných materiálov, čím sa dodatočne znižuje vplyv na životné prostredie.

Okrem výnimočne nízkej spotreby paliva vznetových motorov Ingenium možno spomenúť taktiež pozoruhodný údaj takmer 34 000 km alebo dva roky medzi povinnou údržbou vozidla. Od samého začiatku boli kľúčové komponenty navrhnuté tak, aby boli ľahko prístupné a aby sa minimalizovala cena plánovanej údržby a náklady na opravy. Vďaka tomu sa model XE zaradil do skutočne výhodných poistných pásiem.

Kompletné informácie o celom modelovom rade XE budú zverejnené na parížskom autosalóne v októbri.

MOTOR A PREVODOVKA 
Objem motora (cm3) 2 995
Počet valcov 6
Počet ventilov na valec 4
Vŕtanie/zdvih (mm) 84,5/89,0
Blok valcov Hliníková zliatina
Hlava valcov Hliníková zliatina
Vstrekovanie paliva Priame vstrekovanie s usmerňovaným vstrekom, tlak 150 barov
Systém preplňovania Kompresor Twin-Vortex
Prevodovka ZF 8HP45 8-stupňová automatická
JAZDNÉ VLASTNOSTI 
0 – 100 km/h (s) 5,1
Najvyššia rýchlosť (km/h) 250
Výkon (k/kW) 340/250 pri 6 500 ot./min.
Krútiaci moment (Nm) 450 pri 4 500 ot./min.
Spotreba paliva (l/100 km) Kombinovaný cyklus EÚ 8,3
Emisie CO2 (g/km) Kombinovaný cyklus EÚ 194
ROZMERY 
Dĺžka (mm) 4 672
Šírka bez vonkajších spätných zrkadiel (mm) 1 850
Výška (mm) 1 416
Rázvor (mm) 2 835
Pohotovostná hmotnosť (kg) Od 1 474

Zdroj: Jaguar